Reforma e sistemit të arsimit dhe formimit profesional në Shqipëri, përveçse merr në konsideratë çështjet tradicionale si zhvillimi i kurrikulave, trajnimi i mësuesve dhe instruktorëve, si dhe pajisja e shkollave dhe qendrave të trajnimit, po orienton gjithnjë e më shumë drejt një reforme sistemike gjithëpërfshirëse. Kjo reformë do të trajtojë fusha kyçe si Korniza Shqiptare e Kualifikimeve, zhvillimi i kapaciteteve, forcimi institucional, analiza e nevojave për aftësi, dhe partneriteti social.
Mësimi i të rriturve, ndonëse një fushë relativisht e re në Shqipëri – ashtu si në shumicën e vendeve të Evropës Juglindore – përfaqëson një fushë reformimi thelbësore. Rëndësia e tij është edhe më e madhe duke marrë parasysh ritmin dhe drejtimin e reformave ekonomike të ndërmarra gjatë periudhës së tranzicionit dhe pasojat përkatëse të tyre. Faktorë si madhësia, struktura dhe niveli i zhvillimit të sektorit privat, të kombinuar me nivelin mesatar të aftësive të fuqisë punëtore, theksojnë nevojën urgjente për forcimin e të nxënit gjatë gjithë jetës dhe të arsimit të të rriturve, në mënyrë që ekonomia dhe forca e punës në Shqipëri të bëhen më konkurruese në një kontekst gjithnjë e më të ndërlidhur rajonalisht dhe globalisht.
Objektivat e përgjithshme
Objektivi kryesor i projektit është forcimi i kapaciteteve të sistemit shqiptar të arsimit dhe formimit profesional (AFP) për t’u hapur ndaj ndërkombëtarizimit dhe për të përfituar nga aktivitetet e mobilitetit, përfshirë pjesëmarrjen në programet evropiane, veçanërisht në Erasmus+ KA1.
Projekti parashikon ndërhyrje në dy nivele:
- Niveli strategjik dhe institucional – synon ngritjen e kapaciteteve të AKAFPK-së për zhvillimin, përmirësimin, testimin dhe adoptimin e proceseve dhe procedurave që përfshijnë mobilitetin ndërkombëtar si pjesë të kurrikulave të rregullta të AFP-së. Kjo përfshin përgatitjen e shkollave profesionale për t’u akredituar për mobilitete (sipas standardeve të Kartave të Mobilitetit Erasmus+), përcaktimin e kritereve për emërimin e mësuesve të kualifikuar, dhe hartimin e metodave dhe mjeteve për vlerësimin e të nxënit gjatë mobilitetit, përfshirë përvojat në vendin e punës.
- Niveli operacional – synon krijimin e një ekipi bazë prej deri në 20 mësuesish të gatshëm për të marrë pjesë në programe Erasmus+ në deri në 10 shkolla profesionale (nga 35 ekzistuese në gjithë Shqipërinë), duke u ofruar atyre mjete dhe mundësi mësimore.
- rrisë kapacitetet e ofruesve të AFP-së në fushat e menaxhimit, përfshirjes, sigurimit të cilësisë, inovacionit dhe ndërkombëtarizimit;
- mbështesë drejtuesit e shkollave, politikëbërësit dhe mësuesit e AFP-së në afrimin e tregut të punës me arsimin profesional (përmes mësimit në vendin e punës gjatë mobilitetit);
- përmirësojë njohuritë, aftësitë menaxheriale dhe pedagogjike të mësuesve të AFP-së;
- integrojë kontributin e mësuesve dhe nxënësve të AFP-së në zhvillimin e kurrikulave dhe reformimin e trajnimeve;
- përmirësojë nivelin e kompetencave, aftësive dhe punësueshmërisë së nxënësve të AFP-së përmes përfshirjes në mobilitete, me fokus të veçantë në kompetencat kyçe, njohuritë bazë gjuhësore dhe aftësitë digjitale;
- hapë rrugën për bashkëpunime të ardhshme midis Shqipërisë dhe BE-së përmes iniciativave të përbashkëta.
- Të dhëna të përgjithshme për shkollat profesionale: numri i nxënësve, numri i mësuesve dhe të dhëna të tjera përkatëse;
- Perceptimet mbi mobilitetin e nxënësve:
- Cili është opinioni juaj për mobilitetin e nxënësve?
- A e konsideroni të vlefshëm? Pse po ose pse jo?
- Çfarë sfidash apo vështirësish keni parashikuar?
- Rezultatet kryesore nga testimet dhe aktivitetet pilot: Çfarë mësimesh janë nxjerrë nga zbatimi i aktiviteteve pilot në Athinë?
- Përvoja e nxënësve jashtë vendit: Si do ta vlerësonit përvojën e nxënësve që kanë marrë pjesë në programet e mobilitetit?
- Diplomë e avancuar universitare në Shkencat Natyrore, Ekonomi, Ekonomi Pune, Studime Shoqërore-Ekonomike, Edukim, ose në një fushë të afërt;
- Efikasitet personal dhe aftësi organizative e planifikuese;
- Aftësi në rrjetëzim dhe ndikim;
- Kuptueshmëri dhe komunikim ndërpersonal;
- Aftësi të shkëlqyera komunikimi, prezantimi dhe moderimi;
- Aftësi shumë të mira në shkrim dhe raportim në gjuhën shqipe dhe angleze.
- CV të përditësuar;
- Kopjen e diplomës më të lartë të fituar;
- Një emër reference.
- Ofertën financiare